Migranti. Etablované moslimky na Slovensku ?

14. septembra 2015, daliborhajducik, Nezaradené

Tak nám mimovládky aj mainstream maľujú romantický, sladký obrázok ako nám len bude dobre spolunažívať si v multi-kulti (aj keď Angela asi na októberfeste vravela niečo o zlyhaní multi-kulti, asi bolo pred záverečnou ale takúto pod pásovku nemôžeme predsa vyťahovať). Ako ich budeme potrebovať pri profesiách v ktorých nám chýbajú ľudia alebo sú pre našich ľudí nezaujímavé. Hotová idylka ! A my ostatný ( teroristi, rasisti, rôzno-fóbisti, možno aj lobisti….) nie a nie to pochopiť !  Jednoducho si nechceme žiť ako v Raji, kde za nás všetku tú neatraktívnu robotu spravia Tí Noví Ľudia. Nechcem rýpať ale keď si skladám túto mozaiku protichodných puzzle dielikov, nejako mi tam v tom obrázku nepasujú, dokonca si ich tam musím nasilu vtlačiť aby mi ubúdali.

Tak napr. som dneska počul na rádiu, že už moslimovia žijú medzi nami a sú etablovaní na celkom lukratívnych miestach ako lekári, právnici, učitelia, podnikatelia, atď. Neviem, že by už aj tieto miesta prestali Slovákom voniať ?  Jasné, Slováci radšej robia zlievačov, obrábačov kovov, mechatronikov, elektrotechnikov, murárov a iných remeselníkov. Áno, však remeslá to je naša tradícia. Trochu som odbočil.

Zaujímalo by ma či by vedeli média odprezentovať aj etablované moslimky odborníčky ekvivalentne v takom počte ako je etablovaných moslimov na Slovensku ?  Či táto otázka už by bola rodovo-diskriminačná ? Trošku som z tej názorovej ideologickej  konzistentnosti našich mimovládok zmätený.