Založ si blog

Trápne nákupné 70 – % namotávečky, alebo chýbajúca elementárna slušnosť k zákazníkom

Tak som sa  zastavil u oficiálneho predajcu poľského nábytku a tovaru, reku to tak trošku omrknúť a skoro som z toho prístupu predajcu odpadol.

 

Ešte niekedy v 2012 som si tam obzeral skrinku pod dvoj-umývadlo. Stálo neuveriteľných nejako 220 e + nejaké drobné. Zdalo sa mi to priveľa za tú polia-činu.  Rok na to ho predávali za 190 e v akcii, predajca mi vtedy argumentoval, že to je už výbehový kus posledný lebo tie umývadla sú od výroby vadné boli nejako krivé. Rok 2016 pozerám to isté krivé umývadlo (zakrivená predná časť) pod ním tá istá skrinka, že nejakých 146 + nejaké drobné. A vedľa toho, že – 70 % AKCIA. To sa mi už pozdávalo poľská skrinka za nejakých 40 e ako dočasné riešenie to by nebolo zlé. Tak reku idem za predajcom, že tá skrinka ako sa mi pozdáva za tú cenu. On nejako nechápavo na mňa pozeral a potom prišiel k tej skrinke a drobnými snáď 3 font mi ukázal, že pôvodná cena 489 E.

No AKCIA po slovensky ! Samozrejme, je to už všade či  u predajcov oblečenia alebo obuvi. Škoda reči. No mám zas na pár rokov pokoj !

Spomínam si, že keď som na work and travel v USA ešte v nejakom 2002 roku tak som si kúpil v jednom obchode v  akcii Adidasy na beh vo výpredaji za nejakých 15,50 USD. Nezmar botasky mohol som v nich v pohode bez obáv hrať futbal, brigádovať a furt všetko pokope držalo. Rok na to som presne tie isté videl  v našom obchode už doma na Slovensku za neuveriteľných 3895 Sk. To isté v Rusku v 2006 roku. Mali tam tiež nejaké Adidasy z 3500 RUR za 1050 RUR. Kurz bol vtedy skoro 1:1 k slovenskej korune.

Asi sme naozaj špecifický trh. To už asi v budúcnosti každý spokojný zákazník dostane pečiatku na čelo „cunt“.

 

 

Poučenia z krízy

29.08.2016

(Tak sa mi podarilo po čase vykopať zasa nejaký zaujímavý článoček od menej známeho ruského analytika. Je trochu taký čudák, viac vyhranený názorovo doľava ale niekedy ako by popisoval príznaky a stavy ekonomiky spred posledných rokov. Článok bol vydaný v roku 1901 ale má šťavu ako-keby bol písaný včera. Zaujal ma aj názov tohto článku. Niekedy to vyzerá asi tak, [...]

Prichádzajúci mráz z „bruselského kremľa“.

04.05.2016

Slovo „Kremeľ“ v našich končinách zvyčajne u staršej a strednej generácie vyvoláva v nás určité mrazivé pocity. A máme to tu po 12 rokoch manželstva s EU sme sa dočkali jedného z možných mnohých trpkých ovocí, o ktorých by sa nám ani v tom najstrašnejšom horore nemohlo snívať. Tak krásne nám to maľovali naši experti na vstup do EU. 250 litrov to je [...]

Mala by rodiaca sa vláda národnej jednoty šancu prekonať vládu národného porozumenia ?

17.03.2016

Je už niečo vyše týždňa po parlamentných voľbách a médiami sa stále šíri nekontrolovaný výbuch negatívnej energie, zvláštnych konštrukcii o nejakej údajnej zrade a pod. Jednoducho volebné výsledky vypálili ináč ako by si tradičný pravicový volič želal ale stalo sa a treba prijať tento fakt dôstojným spôsobom a nie vytekaním peny z úst. Žabomyšie [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 81171x
Priemerná čítanosť článkov: 2618x

Autor blogu

Kategórie